12321yanhe

Members
  • Content count

    61
  • Joined

  • Last visited

    Never
  1. Heya everyone, Saeri's here back from hermit mode (school and bf3/kz3 platoon run) :kaos-pinkusagi44: so now I'm looking forward to talk with y'all and (at least try to) bring this Eng discussion back to life! my work station and gaming setup atm >w> and last year I managed to grab Queen's Gate Spiral Chaos Gekisen pack and never got a chance to post it so I'm posting it now [img width=320 height=180]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319514_300226036668626_100000436973741_1086903_1941484988_n.jpg The box >w> srry havn't get a chance to take a pic of the artwork but anyway [img width=240 height=180]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/295866_257860727571824_100000436973741_925532_7127008_n.jpg Macaron's Figma that comes with the Gekisen pack actually there's ero mode too but I didn't take a pic of that Oh and If u own a ps3 and own these titles [img width=240 height=180]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/375355_326528167371746_100000436973741_1166300_1949862585_n.jpg feel free to play em with me, PSN: DarkBiaze I also play BF3 PC so add me http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/SaeL-Inubashiri/ and feel free to join my platoon http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391406936948/ and yeah grade 11 going to grade 12 is alot of work so I've been busy lately anyway hope u guys are doing well, Saeri out!
  2. me want an xbox =x=
  3. lemme explain :kaos-pinkusagi41: "cuz the cake is a lie, and pie aren't square" =x=b
  4. Huh? earth quake on East coast now that's unusual. hope u guys r alright... :kaos-pinkusagi44:
  5. ill join in :3
  6. Hmm.... let's make a thread? O.o //i'm currently addicted to video game lol that's why i didnt show up as much as i used to ;w;
  7. uhhuh by "crappy" Nexon oh well good game but crap company :/
  8. *currently playin Dragon nest :3
  9. http://en.touhouwiki.net/wiki/Momiji_Inubashiri she's actually a wolf tengu but i made her goes "nyan" :3
  10. lets just wait for the gallery :3 btw that's Momiji[touhou] in nyan mode lol
  11. Interesting nya~ i dont watch drama thou :/ but ill try and see if i can get into it *btw i tried watch Gantz live action, and it kinda sucks =w=
  12. Iryu ? isn't that a Drama?
  13. I started to like Biohazard since the 3rd game thou [PS1] :3 wahhhhh Jill Vanlentine~ kawaii~
  14. yep, that's right, wanna see a full pic?